کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

توری پلاتین

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
موضوع این نوشته را وارد کنید
مرکز خرید و فروش فلزات گرانبها

توری پلاتین

 

پلاتین عموما در سال‌های اخیر در صنایع الکتروشیمی کاربرد نسبتا فراوانی داشته است. اما کاربرد و آوازه آن به واسطه گران قیمت بودنش کاهش یافت است. در سال 1922 استیونس مقاله ای در مورد استفاده اقتصادی تر از پلاتین ارائه کرد که آبکاری روی تانتالم و تنگستن بعنوان فلزات پایه انجام شده بود.

در آن زمان تیتانیم به صورت خالص و تجاری موجود نبود. در سال 1955 روزنبالت و کوهن کاربرد‌های نیوبیم و تانتالم پلاتینایز را که در حفاظت کاتدی کاربرد داشتند ارائه کردند.

با این حال تا سال 1958 که استفاده از آندهای نوع پلاتینایز متداول نشده بود، تیتانیم آبکاری شده با پلاتین در مقاله ای توسط کوهن و دیگران بررسی گردید. در همان سال حفاظت کاتدی بصورت فراوان به عنوان یک کار تجارتی انجام گردید.توری پلاتین

آندها به صورت کاربردی از تیتانیم کار شده بودند، که ممکن بود به شکل میله، ورقه، سیم، تیوب یا توری تولید شده، که تمام آن یا قسمتی از آن بوسیله فلزی با ضخامت کم به نام پلاتین پوشش داده می‌شوند.توری پلاتین

 

معمولا با ضخامت پوشش 1 تا 5 میکرومتر بوده و جریان توسط الکترودها فقط از فصل مشترک میان قسمت‌های پلاتینایز عبور داده می شود و هر قسمتی از تیتانیم بدون پوشش باشد

توسط فیلم اکسیدی که روی سطح آن به صورت الکتریکی ایجاد شده تحت حفاظت قرار میگیرد. تیتانیم پلاتینایز بصورت ماده‌ای با کاربرد وسیع در حفاظت کاتدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گرچه در سال‌های اخیر نیوبیم پلاتینایز خصوصا در آمریکای شمالی کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

در الکترو کاتالیست‌هایی که واکنش آندی موجود توسط فلزات پایه تیتانیم، تانتالم و نیوبیم حمایت می‌شود، اساس این نوع از آند بعد از گذشت 20 سال تغییری نخواهد داشت.توری پلاتین

فروشگاه اینترنتی پلاتین کسرایی
شماره تماس:
۰۲۱۵۵۶۰۱۳۰۰

۰۹۱۲۶۴۳۳۴۶۴

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ایمیل : info@pelatiin.ir
نشانی ما :
تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار زرگر ها، پاساژ طالقانی، ورودی ابراهیمی، طبقه دوم پلاک ۱۱

 

جهت خرید فلز رودیوم از سایت فروشگاهی بورس فلزات کسرایی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروش رودیوم

ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، خرید نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، خرید و فروش نمک فلزات گرانبها. ، خرید و فروش نقره ، خرید نقره ، فروش نقره ، خرید نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، نیترات پلاتین ، نیترات رودیوم ، نیترات پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، ، جداسازی فلزات گرانبها ، کلرو پالادیوم ، فروش کلروپالادیوم ، کلرویاد پالادیوم ، فروش کلرویاد پالادیوم ، فروش نمک پلاتین ، فروش نمک پالادیوم ، کلرور پالادیوم ، فروش کلرور پالادیوم ، کلرید پالادیوم ، فروش کلرید پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، خرید فلزات گرانبها ، فلزات گرانبها.

zinoweb
24 آذر 1400