کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

خرید و فروش پلاتین، پالادیوم و رودیوم

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

همه چیز درباره بوته پلاتینی

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
موضوع این نوشته را وارد کنید
همه چیز درباره بوته پلاتینی

در این مقاله از سایت مرکز خرید و فروش پلاتین و فلز پالادیوم به بررسی همه چیز درباره بوته پلاتینی پرداختیم پس اگر قصد خرید این محصول را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

کاربردهای بوته پلاتین

شایان به ذکر است که به دلیل اینکه بوته پلاتینی نقطه ذوب بسیار بالایی دارند و همچنین از واکنش پذیری کمی در دماهای بالا، بوته های پلاتین معمولاً برای ذوب نمونه ها در دماهای بالا استفاده می شوند. در این مورد، تحلیلگران این فرصت را دارند که نمونه هایی با خلوص بالا، با کیفیت همگن نسبتا کامل برای XRF فلورسانس پرتو ایکس دقیق یا آنالیز پلاسمای جفت شده القایی تهیه کنند.

فواید بوته های پلاتین چیست؟

باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که پایداری ترمودینامیکی ذاتی فلز پلاتین و آلیاژهای آن مانند سکه‌های پلاتین، عاملی کلیدی در استفاده گسترده از آن‌ها در محیط‌های آزمایشگاهی میباشد. پس به همین دلیل از که از بوته های پلاتینی در آزمایشگاه ها استفاده میشود.

دلیل استفاده از کروزه های پلاتینی

ایجاد ظرفیت های ایده آل برای ذخیره سازی نمونه هایی با ترکیبات شیمیایی و ویسکوزیته های مختلف یکی از دلایل محبوبیت کارخانه پلاتین در بین مصرف کنندگان است. سکه های پلاتین می توانند در طول فرآیند همجوشی در دمای بالا از نظر مکانیکی پایدار بمانند. فلاسک را می توان به درجات مختلف تکان داد تا نمونه معدنی را تشویق کند تا به طور یکنواخت با متابورات لیتیوم تترابورات مخلوط شود.

چگونه یک بوته و کروزه پلاتینی بسازیم؟

کروزه پلاتین اغلب از  فلز پلاتین خالص ساخته می شوند، اما در برخی موارد محققان بوش های پلاتین را از آلیاژی از 5% طلا و 95% پلاتین یا 2.5% فلز رودیوم و 97.5% پلاتین ساخته اند و محدوده ذوب آن در آزمایشات تا 185 درجه می رسد.

اگر مقاله همه چیز درباره بوته پلاتینی خوشتتان آمد آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز از این مقاله استفاده کنند.

zinoweb
20 آگوست 2024