کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

خرید و فروش نیترات پلاتین

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
موضوع این نوشته را وارد کنید
مرکز خرید و فروش فلزات گرانبها

خریدوفروش پلاتین

نیترات پلاتین

نیترات پلاتین یک ترکیب کریستالی از پلاتین می باشد. که بسیار قابل انحلال در آب است. جهت بهره وری مناسب در ترکیبات نیتراته و pH پایین (اسیدی) استفاده می شود.

مواد نیتراته نیز اکسید کننده بوده و سبب به وجود آمدن دی اکسید پلاتین که به (platinum black) معروف است می شود.خریدوفروش پلاتین

کاتالیزور آدامز که همچنین به عنوان دی اکسید پلاتین شناخته می شود، معمولاً به عنوان هیدرات اکسید پلاتین (IV)، PtO2•H2O نشان داده می شود.

این ماده یک کاتالیزور برای هیدروژناسیون و هیدروژنولیز در سنتز آلی می باشد.

پلاتین دی اکسید به صورت پودر قهوه ای تیره و تجاری موجود است. این اکسید خود یک کاتالیزور فعال نیست.

اما پس از قرار گرفتن در معرض هیدروژن فعال می شود. و پس از آن به پلاتین سیاه تبدیل می شود، که مسئول واکنش ها است.خریدوفروش پلاتین

دی اکسید پلاتین، یک منبع پلاتین حرارتی بسیار نامحلول است. که برای کاربردهای شیشه، نوری و سرامیک مناسب است.

بوته پلاتینی | کروزه پلاتینی | فلز پلاتین | فلز پالادیوم | فلز رودیوم

فروش نیترات پلاتین در سایت فروشگاهی پلاتین کسرایی

ترکیبات اکسید رسانای برق نیستند. با این حال، برخی از اکسیدهای ساختاری پروسکیت، کاربرد الکترونیکی در کاتد سلول های سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن دارند.

این کاتالیست به وجود آمده در اثر اکسید شدن به نام (Adams’ catalyst) معروف است.

ترکیبات اکسیدی پلاتین در تعامل با هیدروکربن ها،  یک مخلوط قابل اشتعال ایجاد می کنند.خریدوفروش پلاتین

این علل از طریق انجام هیدروژناسیون و هیدرولیز هیدروژن انجام می پذیرد.

نیترات پلاتین

برخی از کاربرد های این کاتالیست عبارتند از: هیدروژناسیون کتون ها به الکل ها یا اترها (محصول دوم که در حضور الکل ها و اسیدها تشکیل می شود.)

و احیاء ترکیبات نیترو به آمین ها، همچنین احیاء الکل ها را می توان با کاتالیزور آدم در حضور گروه های نیترو بدون احیاء گروه نیترو انجام داد.

هنگام احیاء ترکیبات نیترو به آمین ها، کاتالیزورهای پلاتین بر کاتالیزورهای پالادیوم ترجیح داده می شوند. تا هیدرولیز هیدروژن را کم کنند.

این کاتالیزور همچنین برای هیدرولیز هیدروژن در استرهای فنیل فسفات استفاده می شود. که این واکنش توسط کاتالیزورهای پالادیوم رخ نمی دهد.

پودر مشکی رنگ پلاتین دی اکسید حاصل با آب شسته می شود، تا از نیترات ها آزاد شود.

از کاتالیزور می توان به همان صورت که هست استفاده کرد. و یا آن را خشک کرده و در دستگاه خشک کننده برای استفاده بعدی نگهداری کرد.

پلاتین را می توان از طریق کاتالیزور مصرف شده و با تبدیل به کلروپلاتین آمونیوم با استفاده از ترکیبات زیستی و به دنبال آن آمونیاک بازیابی کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیترات پلاتین و یا استعلام قیمت و سفارش این محصول، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:خریدوفروش پلاتین

شماره تماس:

۰۲۱۵۵۶۰۱۳۰۰

۰۹۱۲۶۴۳۳۴۶۴

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ایمیل : info@pelatiin.ir

نشانی ما :

تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار زرگر ها، پاساژ طالقانی، ورودی ابراهیمی، طبقه دوم پلاک ۱۱

خرید و فروش نقره ، خرید نقره ، فروش نقره ، خرید نمک فلزات گرانبها ، فروش نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، نیترات پلاتین ، نیترات رودیوم ، نیترات پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، ، جداسازی فلزات گرانبها ، کلرو پالادیوم ، فروش کلروپالادیوم ، کلرویاد پالادیوم ، فروش کلرویاد پالادیوم ، فروش نمک پلاتین ، فروش نمک پالادیوم ، کلرور پالادیوم ، فروش کلرور پالادیوم ، کلرید پالادیوم ، فروش کلرید پالادیوم ، فروش نیترات پلاتین .خریدوفروش پلاتین

برای خرید انواع پکیج های ایران رادیاتور کلیک کنید 

zinoweb
11 اردیبهشت 1401