کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

سیم پلاتین

Category

سیم پلاتین

سیم مفتول پلاتین که کاربردهای بسیار زیادی دارد. یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار بوده است. که با شیوه های مخصوص به خود با ضخامت های بسیار کم و در اندازه های بسیار نازک تهیه شده. و به بازار عرضه شده اند.

تولید و ساخت سیم پلاتین

مصرف کنندگان عزیز که تمایل به خرید عمده این محصولات را دارند. می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی پلاتین رهسام )کسرایی) اقدام به خرید کنند. تنها کافی است تا به میزان مورد نیاز خود از این نوع سیم سفارش داده. و با وارد کردن اطلاعات لازم،  محصول را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

سیم مفتول گرد و چهار گوش

تولید انواع سیم پلاتین مفتول گرد و چهارگوش عیار ۹۹۹/۵

 

کاربرد سیم پلاتین چیست؟

سیم مفتول پلاتین در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد. از جمله در صنعت پزشکی، الکتروشیمی و صنعت الکتریکی به وفور از این محصولات استفاده می گردد. لازم است تا بدانید که این محصولات در اندازه و سایزهای متنوعی تهیه می شوند.

کاربرد متداول سیم مفتول پلاتین ، ساخت و تهیه سنسورهای حساس است. مقاومت بسیار بالای این محصولات یکی از ویژگی های بارز آنها است.

فلز پلاتین خود به تنهایی کاربردهای بسیاری دارد که از این جمله عبارتند از:

  • ساخت جواهرات و همچنین تهیه مبدل های کاتالیست
  • ساخت ابزارآلات ویژه آزمایشگاه
  • انواع اتصال الکتریکی
  • کاربرد در تجهیزات و لوازم پزشکی و دندانپزشکی
  • برای افزایش مقاومت دستگاه ها در مقابل زنگ زدگی و خوردگی و…

سیم پلاتین

خریداران هر یک بسته به زمینه کاری و انتظاری که از انواع سیم مفتول پلاتین دارند. می توانند هر یک را انتخاب و خریداری نمایند. تنها می بایست تا با ویژگی های این محصولات آشنا بوده. و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کرد.

پلاتین رهسام مرکز فروش سیم مفتول پلاتین درجه یک.

مرکز فروش سیم پلاتین رهسام آران مفتخر استتا با ارائه بهترین نمونه های تولید شده به یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز فروش در بازار تبدیل گردد.

فروش سیم پلاتین

سیم پلاتینی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این سیم به وفور در تولید محصولات صنایع پزشکی و الکتروشیمی و الکتریکی کار برد دارد.ابزارهای مخصوص آزمایشگاهی، اتصال‌های الکتریکی و الکترودها، تجهیزات پزشکی و دندان‌پزشکی.همچنین دستگاههای مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، تجهیزات حرارت‌سنج برای کوره‌های الکتریکی، پوشش موشک ها، و سوخت موتور جت از دیگر موارد استفاده این فلز است.با توجه به نیازهای مختلفی که در بازار صنایع نسبت به پلاتین وجود دارد مشتفات پلاتین به شکل های مختلف به فروش می رسد، ازجمله؛ نمک پلاتین، نیترات پلاتین، کلرید پلاتین ، سولفات پلاتین، پودر پلاتین، شمش پلاتین، سیم مفتول پلاتین و ورق پلاتین.

سیم پلاتین چیست

در این فروشگاه انواع سیم مفتول درجه یک به صورت عمده و با قیمت هایی بسیار مناسب به فروش می رسند.

محصولات در بهترین شرایط تولیدی، طراحی شده. و تمامی استانداردها و اصول تولید در آنها رعایت گردیده است. پرفروش ترین ها و پربازدیدترین های این تولیدات جهت مشاهده و راهنمایی هرچه بیشتر خریداران بر روی سایت قرار داده شده است.با ارتباط با کارشناسان ما تمام اطلاعات لازم از جمله لیست قیمت محصولات نیز در اختیار افراد قرار گرفته. تا با اطمینان خاطر خریدی رضایت بخش را تجربه نمایند.

نمایندگان، مشاورین و فروشندگان ما همه روزه آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره به شما عزیزان بوده. و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. سفارش عمده انواع سیم مفتول پلاتین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده. و به افرادی که مصرف زیادی از محصولات دارند توصیه می گردد. تا به صورت کلی خرید خود را انجام داده تا از قیمت های شگفت انگیز ما بهره مند گردند.

قیمت سیم پلاتین

تولید انواع سیم پلاتین مفتول گرد و چهارگوش عیار ۹۹۹/۵

شما بزرگواران می تواند از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت مشاوره ، دریافت قیمت و ثبت سفارش اقدام بفرمایید. و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت بورس فلزات رهام (کسرایی) با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

فروشگاه اینترنتی بورس فلزات رهسام (کسرایی)

شماره تماس:

۰۲۱۵۵۶۰۱۳۰۰

۰۹۱۲۶۴۳۳۴۶۴

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ایمیل : info@pelatiin.ir

اینستاگرام: kharide_pelatin

نشانی ما : تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار زرگر ها، پاساژ طالقانی، ورودی ابراهیمی، طبقه دوم پلاک ۱۱.