کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

خرید و فروش پلاتین، پالادیوم و رودیوم

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

فروش نمک فلزات گرانبها

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
موضوع این نوشته را وارد کنید
مرکز خرید و فروش فلزات گرانبها

استخراج فلزات گرانبها از معادن

خرید و فروش نمک فلزات گرانبها

فلزات گرانبها اصطلاحی است برای طبقه بندی فلزاتی که کمیاب یا دارای ارزش اقتصادی بالا هستند. و از لحاظ شیمیایی مقاوم می باشند.

طلا و نقره به عنوان بهترین فلزات گرانبهای شناخته شده می باشند. و با وجود آنکه در بسیاری از کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، در هنر، جواهر سازی و سکه شناخته شده تر می باشند.

دیگر فلزات گرانبها شامل فلزات گروه پلاتین (PGM): روتنیم، رودیوم، پالادیوم، اسمیم، ایریدیوم و پلاتین هستند. در بین این فلزات، پلاتین یکی از رایج ترین انواع مورد استفاده است.

بوته پلاتینی | کروزه پلاتینی | فلز پلاتین | فلز پالادیوم | فلز رودیوم

مهمترین فلزات گرانبها عبارتند از:

طلا

پلاتین

پالادیوم

رودیوم

نقره

ایریدیوم

روتنیم

فلزات گرانبها جدا از کاربرد وسیعی که از زمان های بسیار دور در ساخت جواهرات و اشیا ی زینتی داشته اند. و در حال حاضر به عنوان پشتوانه مالی بانک ها، شرکت ها، کشورها و تولیدات مواد شیمیایی و صنعت مخابرات و الکترونیک بطور گسترده نیز مورد استفاده قرار میگیرند. که سهم بسیار بالایی در اقتصاد کشورها ایفا میکنند.

فلزات گرانبها و ترکیبات شیمیایی آنها امروزه نقش بسیار مهمی درتکنولوژی، صنعت و زندگی انسان دارند. به صورتی که نمیتوان دنیای امروز را بدون آنها متصور نمود.
استفاده از پلاتین، پالادیوم و رودیوم در کاتالیست های خودرو روز به روز درحال توسعه می باشد. و نقش مهم آنها در کنترل آلودگی هوای حاصل از احتراق سوخت ماشین ها بر همگان روشن گردیده است.
ونقش این فلزات گرانبها در ساخت کاتالیست های صنایع شیمیایی، پتروشیمی، نفت و گاز نیز بسیار حیاتی می باشد.

استحصال فلزات گرانبها از کاتالیست ها و ضایعات

امروزه استحصال و بازیابی فلزات گرانبها از کاتالیست های خودرو، صنایع پتروشیمی، شیمیایی نفت و گاز یکی از مهمترین منابع دسترسی مجدد به فلزات گرانبها می باشد. که در کشورهای در حال توسعه و پیشرفته به آنها توجه زیادی می گردد.

بازیافت فلزات گرانبها از تجهیزات الکترونیکی پزشکی مستعمل

وسایل و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  نظیرابزار آلات آزمایشگاهی و جراحی  ، دستگاه های الکترونیکی و… به دلیل نوع کاربرد باید از کیفیت و دقت بالایی برخوردار باشند. به همین خاطر در بسیاری از این وسایل و تجهیزات از فلزات گرانبها استفاده می شوند. که پس از مستعمل شدن باید جهت بازیافت مورد توجه قرار گیرند.

تجهیزلت الکترونیکی پزشکی مثل دستگاه ها و مانیتور های چک کننده وضعیت بیمار ، دستگاه های الکترونیکی ای که در آزمایشگاه ها یا اتاق جراحی کاربرد دارند. معمولا داراری برد ها و قطعات الکترونیکی هستند، که حاوی فلزات گرانبهای زیادی مثل طلا و نقره می باشند. اصولا بردهای الکترونیکی با کارکرد پزشکی از نوع برد های بسیار با کیفیت و درجه یک حساب می شوند. که می توان طلا و نقره زیادی از آن استخراج کرد.ساخت قطعات آزمایشگاهی ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، خرید نمک فلزات گرانبها ، فروش نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، خرید و فروش  نمک فلزات گرانبها.

ما در شرکت پلاتین کسرایی با در اختیار داشتن آزمایشگاه حرفه ای  و پیشرفته در این صنعت و دانش بازیابی کار بر روی این گروه از فلزات تا کنون در چندین پروژه موفقیت آمیز اقدام به استحصال این فلزات با راندمان 95% تا 98% نموده ایم.
همچنین ما با در اختیار داشتن پیمانکاران معتبر در این صنعت آمادگی خود را جهت بازیابی فلزات گرانبها اعلام مینماییم که شامل :

طلا

پلاتین

پالادیوم

رودیوم

نقره

ایریدیوم

روتنیم

احتراما به ذکر است این پروژه های استحصال و بازیابی بسته به نیاز مشتری به پودر فلز یا شمش یا ترکیبات شیمیایی آنها طراحی شده. و براساس نیاز مشتری فلزات مربوطه استحصال گردیده و در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش نمک فلزات گرانبها دریافت قیمت و سفارش این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

فروشگاه اینترنتی پلاتین کسرایی

شماره تماس:

۰۲۱۵۵۶۰۱۳۰۰

۰۹۱۲۶۴۳۳۴۶۴

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ایمیل : info@pelatiin.ir

نشانی ما :

تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار زرگر ها، پاساژ طالقانی، ورودی ابراهیمی، طبقه دوم پلاک ۱۱

پیشنهاد مطالعه از “درباره فلزات گرانبها و پرکاربرد” بیشتر بدانید!  از سایت پلاتین کسرایی .

zinoweb
26 مه 2021