انواع پلاتین استخوان

پلاتین هایی که در حوزه پزشکی استفاده می‌ شوند، صرفاً برای استخوان طراحی و عرضه می‌ شوند. تنوع بالای پلاتین استخوان در حوزه پزشکی، سبب به کارگیری آنان در این عرصه شده است. پلاتین های استخوانی در نوع میله ای، پلاک و… تولید و ارائه می گردند. کیفیت، میزان درجه‌ خلوص و همچنین قیمت این محصولات، جزو متغیرهای مهم در خرید و فروش پلاتین های پزشکی می‌ باشند. توجه به این موارد و بررسی آن ها، در بازار داخلی توسط هر دو طرف معامله انجام می گیرد.

قیمت انواع پلاتین پزشکی

برای تهیه پلاتینی که متناسب با نیاز استخوان آسیب دیده می‌ باشد، بهتر است بررسی اندازه و مقدار قیمتی آن ها در اولویت قرار بگیرند. صرفاً اندازه و نوع طرح محصول همگام با حجم محصول، در قیمت گذاری پلاتین نقش دارند. برای اطلاع از قیمت روز پلاتین پزشکی، ابتدا باید قیمت روز پلاتین گرمی را دانست. پلاتین در نوع انس و گرمی، در بازار داخلی مورد عرضه قرار می گیرد. با مراجعه به سایت های معتبر ارائه کننده قیمت های روز فلزات، می‌ توان از قیمت روز پلاتین اطلاع حاصل کرد. سپس حجم پلاتین پزشکی موردنظر را با قیمت ارائه شده توسط فروشنده، مقایسه نمود. در این صورت، خرید محصول با بهترین قیمت انجام خواهد گرفت.

پلاتین پزشکی را کجا بفروشیم؟

در صورتی که فرد بیمار نیازی به پلاتین پزشکی موردنظر نداشته و بعد از درمان و بهبودی، از اندام داخلی آن ها خارج می‌ شود، می توانند آن را به فروش برسانند. برای فروش پلاتین دست دوم، می‌ توان از سایت های تبلیغاتی کمک گرفت. این سایت ها با دریافت هزینه و یا رایگان، امکان درج تبلیغ فروش پلاتین را در سایت موردنظر فراهم می کنند. افرادی که خواهان تهیه نوع دست دوم این محصول هستند، با جستجوی آنلاین، از تبلیغ شما دیدن خواهند کرد. قرار دادن اطلاعات تماس برای برقراری ارتباط مشتری با خریدار، از مهم‌ترین مواردی است که در این سایت ها انجام می گیرد.

همچنین پلت فرم های تبلیغاتی مختلفی نیز وجود دارند که می توانند تبلیغ فروش پلاتین پزشکی شما را به متقاضیان آن ها اطلاع دهند. در این صورت قیمت پیشنهادی برای فروش و همچنین مشخصات کامل محصول باید ذکر گردد. در صورت پذیرش قیمت و شرایط فروش محصول توسط متقاضی، ارتباط گیری خریدار و فروشنده برای ارائه محصول انجام خواهد شد. حتی می‌ توان از پست های پیشتاز و معمولی برای ارسال پلاتین استفاده کرد. حتماً در نظر داشته باشید که در ارسال محصول با پست، پلاتین پزشکی در بسته بندی مناسب و ضد ضربه ارسال شود.

قیمت پیچ و پلاک پلاتین

تمامی پیچ و پلاک های پلاتینی که در پزشکی مورد استفاده قرار می گيرند، دارای قیمت مصوبه ای می‌ باشند. این محصولات در نوع ایرانی و خارجی به فروش می رسند. اما آنچه که اهمیت دارد، کیفیت ساختاری و قیمت فروش آن ها است. پلاک های پلاتینی از نظر ضخامت، قطر، طول و … دارای تفاوت می‌ باشند. بنابراین قیمت فروش آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

قیمت پلاتین پزشکی آلمانی

پلاتین های ساخت آلمان از نظر استاندارد، تائید شده می‌ باشند. این محصولات دارای تأییدیه های وزارت بهداشت و سیب سلامت هستند. به عبارتی تاکید بر استقامت و کیفیت پلاتین های پزشکی آلمانی، توسط فروشندگان این محصول انجام می گیرد.

واردات انواع پلاتین های آلمانی به داخل کشور، شامل هزینه هنگفتی می‌ شود. هزینه های پرداختی و نرخ ترخیص کاری این محصولات، درصد بالایی از قیمت فروش محصول را شامل می‌ شوند. بنابراین قیمت روز این محصولات در کشور آلمان با قیمت آن ها در بازار داخلی ایران، تفاوت آشکاری دارد. تفاوت های اعمال شده در نرخ روز ارز نیز سبب نوسان قیمتی این محصول در کشور شده است. ثبات قیمتی محصولات وارداتی پزشکی به خصوص پلاتین پزشکی، امری دور از انتظار می‌ باشد. اتکا به کیفیت محصول و انتظار طول عمر مصرفی بالا از پلاتین پزشکی، خریداران را ترغیب به خرید نوع آلمانی پلاتین پزشکی می نماید. پرداخت هزینه بالاتر از نوع ایرانی، ریسکی است که متقاضیان این محصول می پذیرند.

قیمت هر گرم پلاتین پزشکی دست دوم به تومان

قیمت فلز پلاتین به صورت روزانه با توجه به تغییرات اقتصادی جهانی به روز می‌ شود. با این حساب تغییرات نرخ ارز در داخل کشور نیز برای دستیابی به قیمت روز این محصول، مورد بررسی قرار می گیرد. اما محاسبه قیمت نوع دست دوم پلاتین پزشکی، نمی تواند به صورت آشکار بیان گردد. در نرخ هر گرم پلاتین پزشکی دست دوم عوامل زیادی دخالت دارند که هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

با توجه به این موارد، افرادی که درصدد تهیه محصولات دست دوم پلاتینی هستند، برای دستیابی به قیمت مناسبی از محصول، می توانند با مشاهده تبلیغات فروش این محصولات، به قیمت نسبی دست پیدا کنند.

عوارض پلاتین در بدن

پلاتین های مورد استفاده در پزشکی، به سبب داشتن ساختار فلزی، در کنار مزایای زیاد، از عوارض مختلفی نیز برخوردار هستند. فلز پلاتین عارضه کمتری را به جهت عدم واکنش های داخلی بدن دارا است. از این رو مشاهده واکنش سیستماتیک بدن با ایمپلنت پلاتینی بسیار نادر است. اما نحوه جراحی و قرار دادن آن در داخل بدن، می‌ تواند عوارض متعددی را به بار بیاورد.

یکی از عوارض شایع ایمپلنت های پلاتینی پزشکی، تحرک آن در داخل بدن است. عدم استفاده از پیچ مناسب و با جایگیری نامناسب پلاتین، می‌ تواند تحرک آن را در استخوان فرد بیمار سبب ساز شود. این موضوع نتیجه ناگواری را به همراه دارد. پارگی رگ های خونی و عصبی ناشی از تحرک پلاتین، خطرناک می‌ باشد. همچنین ممکن است این عوارض برای پلاتین های قرار گرفته در دیسک کمر نیز مهلک تر باشند. چون باعث صدمه به دیسک‌ های سالم ستون فقرات و یا سیستم عصبی شود.

از عوارض دیگر این محصول، احتمال ریسک عفونت زایی استخوان یا بافت کناری استخوان می‌ باشد. این مورد نیز به سبب قصور پزشکی رخ می‌ دهد. در صورت استفاده از داروهای پلاتینی به صورت تزریقی، احتمال رخداد واکنش دفاعی بدن با توجه به نوع سیستم داخلی، بیشتر است. در این راستا، استفاده از نوع دارویی پلاتین به میزان بسیار کمتر صورت می گیرد. پلاتین دارویی برای درمان بافت های سرطانی متعدد، استفاده می‌ شود.

Rate this post

مقالات بیشتر

اشتراک گذاری:

مشخصات فنی کروزه پلاتینی
کروزه پلاتین

مشخصات فنی کروزه پلاتینی

مشخصات فنی کروزه پلاتینی   معرفی اجمالی بوته (کروزه) پلاتینی بوته پلاتین(کروزه پلاتین) با استحکام کافی ساخته شده اند تا در برابر دماهای بسیار بالای آزمایش های خاص مقاومت کافی را داشته باشند. پلاتین دارای

بیشتر بخوانید »
انواع کروزه پلاتینی
پلاتین

انواع کروزه پلاتینی

کروزه پلاتینی چیست؟ پلاتین ، که به طور گسترده ای بعنوان کاتالیزور همگن و ناهمگن به کار میرود ، فلزی است بسیار گرانقیمت . پلاتین مانند طلا برای ساختن جواهرات قیمتی استفاده میشود ، اما

بیشتر بخوانید »
آشنایی با گرانترین فلزات در دنیا
اخبار

آشنایی با گرانترین فلزات در دنیا

اگر فکر می‌کنید طلا و نقره که ما به آنها فلزات بهادار می‌گوییم، گران‌ترین فلزات جهان هستند، اشتباه می‌کنید. بسیاری از سرمایه‌گذاران می‌پرسند گران‌ترین فلز جهان کدام است؟ تهیه فهرستی از گران‌ترین فلزات دنیا دشوار

بیشتر بخوانید »

Send Us A Message

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه