کاربران گرامی توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!  

کاربران گرامی لطفا توجه نمایید که پلاتین پزشکی و پلاتین عراقی کاملا بی ارزش می باشد لطفا درمورد پلاتین پزشکی و عراقی تماس نگیرید!!

خرید و فروش رودیوم ،استخراج فلزات گرانبها

عنوان را به انگلیسی وارد کنید
موضوع این نوشته را وارد کنید
ردیوم

خریدوفروش رودیوم

استخراج فلزات گرانبها حرفه ای که هم علم هست هم هنر

چند سال پیش فردی که حکم استادی را دارد. و چیزهای زیادی را در زمینه استخراج فلزات گرانبها میداند.

جمله زیبا پر معنی را به یکی از شاگردانش  گفت که با شنیدن آن ذهنم را نسبت به این حرفه “استخراج فلزات گرانبها” بسیار باز کرد.

دوست دارم این جمله را از ایشان در این مقاله نقل قول کنم زیرا مطمئنم که به کار شما هم می آید.خریدوفروش رودیوم

جمله استاد این بود ” استخراج فلزات گرانبها هم علم است و هم هنر”

این جمله که اگرچه کوتاه و به ظاهر ساده است. اما بسیار مهم و درکش ضروری است.

شاگرد استاد گفت راستش را بخواهید روزی که این جمله را شنیدم . بخش اولش را فهمیدم.

زیرا تا آن موقع آنقدر آزمون و خطا و ضرر کرده بود. و آن قدر به  مطالعه کرده بود .که بفهمم منظور از علم بودن این حرفه چیست؟

اما بخش دوم جمله یعنی هنر را درک نکرده بود. و این مسئله باعث شد که حتی پیش خودم آن را به سخره بگیرم.

با این حال مدت زیادی طول نکشیدکه بخش دوم حرف استادم را فهمیدم.خریدوفروش رودیوم

البته ایشان همان روز هم بخش دوم جمله اش را برای شاگردش توضیح داد. اما شاگرد استاد در آن زمان این موضوع را درست درک نکرده بود.

دوستان عزیز ( استخراج فلزات گرانبها هم علم است و هم هنر)

آموزش جامع استحصال فلزات گرانبها | بازیابی و استخراج طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم

پس اگر میخواهید فلز گران بهای آن را به طرز صحیح استخراج کنید. باید دقت ظرافت و حوصله به خرج دهید.

درست مثل یک نقاش هنرمند که اثر هنری خلق می‌کند. در فرآیند بازیافت بعضی از قطعات الکترونیک را حتی تا چند هفته طول می دهند.

و این موضوع بر می‌گردد به هنر بودن استخراج فلزات گرانبها.خریدوفروش رودیوم

این را در نظر داشته باشید ، اگر بخواهید به هر دلیلی مثلا با این خیال که کارتان سریعتر تمام شود .بعضی از مراحل را به کل حذف کنید.

هر مقدار اسیدی که دلتان می‌خواهد به مواد بیفزایید. یا برای اینکه موادتان زودتر حل شود. محلول را بیشتر از اندازه حرارت دهید.

آن وقت نتیجش می شود یک محلول کثیف و غلیظ که فیلتر کردن ، خنثی سازی ، رسوب دادن فلز گرانبها از آن هفت خان رستم است.

تازه وقتی که  از این هفت خوان گذشتید احتمالاً با رسوبی مواجه خواهید شد که بیشتر شبیه خاک و گل است تا پودر فلز گرانبها!

شما بزرگواران می تواند از طریق مسیرهای ارتباطی زیر جهت مشاوره ، دریافت قیمت و ثبت سفارش اقدام بفرمایید. و با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.خریدوفروش رودیوم

بوته پلاتینی | کروزه پلاتینی | فلز پلاتین | فلز پالادیوم | فلز رودیوم

کاربرد در استخراج فلزات گران‌بها و غیرگران‌بها

از آمونیاک یا بهتر بگوییم از محلول آمونیوم هیدروکسید بیشتر برای استخراج و رسوب دادن پالادیوم از محلول های اسیدی استفاده می شود. این ماد شیمیایی همچنین در استخراج فلزات غیرگرانبها شامل مس، نیکل، روی و مولیبدن از سنگ های معدنی به کار گرفته می شود.

خطرات و نکات ایمنی

آمونیاک یک ماده شیمیایی سمی و خطرناک به شمار می‌آید و مثلا در آمریکا این گاز به عنوان ماده‌ای بسیار خطرناک طبقه‌بندی می‌شود و در مراکز تولید، ذخیره یا استفاده در مقادیر قابل توجه نیازمند گزارش و سختگیری زیادی است. استنشاق این گاز خورنده دستگاه تنفسی را تحریک کرده و باعث سرفه ، خس خس سینه و تنگی نفس می شود و در صورت تنفش مقدار زیادی از آن می‌تواند به مجاری تنفسی آسیب شدیدی وارد کند و حتی منجر به مسمومیت شدید و مرگ شود. این گاز شیمیایی در صورت تماس با پوست، قرمزی، خارش، تاول و سوختگی ایجاد می‌کند. در تماس با چشم نیز باعث قرمزی، سوزش و زخم در قرنیه خواهد شد.

خطرات آتش‌گیری آمونیاک پایین است و انفجار خود به خودی ندارد، اما اگر در معرض شعله قرار گیرد به راحتی آتش می‌گیرد یا حتی منفجر می‌شود. بنابراین آمونیاک را در جایی خنک، با تهویه مناسب و به دور از حرارت نگه دارید و هنگام کار با آن نیز حتماً از هود شیمیایی و ماسک استفاده کنید.

استخراج فلزات گرانبها

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت شرکت بورس فلزات کسرایی با این مجموعه آشنا شدید تا شامل تخفیفات ما شوید.

فروشگاه اینترنتی بورس فلزات کسرایی

شماره تماس:

۰۲۱۵۵۶۰۱۳۰۰

۰۹۱۲۶۴۳۳۴۶۴

ارتباط با ما از طریق واتس اپ

ایمیل : info@pelatiin.ir

نشانی ما :

تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار زرگر ها، پاساژ طالقانی، ورودی ابراهیمی، طبقه دوم پلاک ۱۱

 

جهت خرید و فروش فلزات گرانبها ،  از سایت فروشگاهی بورس فلزات کسرایی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

مفتول پلاتین ، خرید نیترات پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، خرید نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، خرید و فروش  نمک فلزات گرانبها. ، خرید و فروش نقره ، خرید نقره ، فروش نقره ، خرید نمک فلزات گرانبها ، نمک فلزات گرانبها ، نیترات پلاتین ، نیترات رودیوم ، نیترات پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، جداسازی فلزات گرانبها ، کلرو پالادیوم ، فروش کلروپالادیوم ، کلرویاد پالادیوم ، فروش کلرویاد پالادیوم ، فروش نمک پلاتین ، فروش نمک پالادیوم ، کلرور پالادیوم ، فروش کلرور پالادیوم ، کلرید پالادیوم ، فروش کلرید پالادیوم ، ساخت قطعات آزمایشگاهی با فلزات گرانبها ، خرید فلزات گرانبها .خریدوفروش رودیوم

خرید و فروش فلزات گرانبها

فلزات گرانبها ، ساخت فلزات گرانبها ، کاربرد پالادیوم ، فروش پالادیوم ، بازیافت فلزات گرانبها ، کنسانتره فلزات ، نمک فلزات ، فلز رودیوم ، رودیوم ، نیترات رودیوم ، خرید نیترات رودیوم ، فروش نیترات رودیوم ، خرید رودیوم ، فروش رودیوم ، قیمت رودیوم ، فلز پلاتین، پلاتین ، نیترات پلاتین ، خرید نیترات پلاتین ، فروش نیترات پلاتین ، خرید پلاتین ، فروش پلاتین ، قیمت پلاتین ، خرید و فروش طلا ، شمش طلا ، طلای آب شده ، قیمت طلا ، قیمت شمش طلا.خریدوفروش رودیوم

نیترات رودیوم/نیترات پالادیوم/سیم پلاتین/مفتول پلاتین/خرید پلاتین/فروش پلاتین/خرید رودیوم/فروش رودیوم/خرید پالادیوم/فروش پالادیوم/سیم ترموکوپل پلاتین/شمش پلاتین/شمش پالادیوم/شمش رودیوم/کروزه پلاتین/بوته پلاتین

zinoweb
27 فروردین 1401